-->

2014. július 26., szombat

Tervezgetés || avagy Nadia végre jelentkezik


Drága Olvasók!


   Mint látjátok, már egy jó ideje nem szolgáltam nektek résszel, amit őszintén sajnálok!
   Azonban a helyzet az - bármennyire is röstellem - hogy a közeljövőben sem fogok tudni közzétenni fejezeteket, mert ugyan tényleg több szabadidőm lett a szeretett nyári szünet alkalmával, azonban ezt a „szabadságot” a saját javamra szeretném kihasználni. Szeretnék egy kis időt a családommal és a barátaimmal tölteni, aminek következtében kevesebb időm marad a klaviatúra püfölésére, amiért szívből bocsánatot kérlek Tőletek! Szívem szerint legszívesebben mindig újabb bejegyzésekkel bombáználak Titeket, de sajnálatos módon erre nem nyílik sok alkalmam!
   Ennek ellenére azonban ígérem, hogy hamarosan teljesen visszatérek közétek, onnantól kezdve pedig semmi sem tud majd kirobbantani engem a monitor elől!
   Rengeteg ihletet gyűjtöttem a nyaralások alkalmával, így temérdek ötletem van a történet folytatását illetően…

Mindenkinek további kellemes és élményekben gazdag szünetet kívánok!

Nadia

3 megjegyzés:

  1. Kellemes nyarat! Remélem jól sikerülnek vagy sikerültek a nyaralások. Nekem is ilyenkor jön az ihlet. Amint tudod, én is blogolok. De megszabadultam a régi fanfictionjaimtól, igyekeztem összeszedni magam és rendesen bele vágni.. Hát egy blogom van, de az nem fanfiction. Úgy vélem nekem rettenetesen megy bármi eféle megírása. Visszatérve rád, te is ember vagy. Ugyan úgy kell neked is idő, mint bárki másnak és semmire nem kötelezhetünk. Ugyan most nagyon is kiváncsi vagyok az ötleteidre, de minden ki fog derülni. Tudod, ezt minden alkalommal elmondom, hogy gyakorta felnézek ide és követem a mozdulataidat. Nos, ehhez kapcsolódóan, tudtodon kívül segítettél nekem. :) Olvasgattam a díjaidat és a kérdésekre a válaszaidat. Amit tudnod, kell, hogy tanácstalan voltam, mert éppen el akartunk utazni és mindenki szerzett valami könyvet magának. Kérdezgettem az osztálytársaimat. Elolvastam már a Beavatott trilógiát stb.. Nos akkor megláttam a kedvenc könyved ( lehet hogy már nem az)
    Anya aznap ment bevásárolni és megvette nekem az Éhezők viadala első részét. Annál jobb könyvet még nem olvastam. Végig 'faltam' kétszer egy hét alatt az első részt és a filmet is megnéztem. De emiatt nagyon hálás vagyok, mert az egyik osztálytársamnak az a kedvenc filme, de nem gondoltam volna, hogy ilyen jó lesz. Bár lehet nem nekem való, de a véres részek sem undorítottak el. Csak annyi kérdésem lenne, ha elolvastad már mind három részt.
    Ugye happy end lesz a vége? Mert az első könyv vége nagyon felcsigázott a titokzatosságával..
    Bocsánat, hogy eltereltem a témát, de ezt muszájnak éreztem elmesélni, mert csak is neked köszönhetem, hogy bele kezdtem a trilógiába.
    Köszönök mindent:
    Rebus

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Rebus!
      Köszönöm szépen a jókívánságot!
      Neked is további kellemes nyaralást kívánok!
      Hálásan köszönöm, amiért nyomon követed a szerencsétlenkedéseimet az oldalon, ezzel szemben viszont bocsánat, amiért csak most tudok válaszolni Neked! Eddig sajnos nem nagyon nyílt alkalmam rá, most viszont szívvel-lélekkel ezen soraimat pötyögöm.
      Az igazat megvallva már nem az Éhezők Viadala a kedvencem, a sorozat azonban természetesen szerepel a top 10-es listámban, hiszen nem véletlenül írtam anno, hogy azt szeretem a legjobban. Nagyon eredeti és színes történet, ráadásul a szerelmi szál is rendkívül érdekes, ennek következtében megérdemelte, hogy világsikerre tegyen szert. Egyébként a film is mérhetetlenül színvonalasra sikeredett, szóval minden elismerésem az írónőé.
      A kérdésedre válaszolva: igen, már elolvastam mind a három részt, de szerény véleményem szerint nem olyan boldog a trilógia vége, hogy azt happy endnek lehetne titulálni. Sajnálatos módon nem úgy végződött, ahogyan azt szerettem volna, szerény véleményem szerint a hármas kötet egyenesen laposra sikeredett, fordulatoknak azonban egyáltalán nem látja híját! Ugyan a kedvenc karaktereimet jócskán megszabdalta az írónő, mégis pozitívum benne, hogy a főszereplők egymásra találnak a vége felé… de sajnos csak az utolsó pár oldalon.
      Merem remélni, hogy nem szegtem kedved a regényt illetően, hiszen én az előbbiek fényében is bátran ajánlom Neked! Biztos vagyok benne, hogy nem fogsz csalódni benne… legalábbis szerintem, mert nekem pár napnyi letargiát okozott az utolsó rész.
      Köszönöm szépen, hogy írtál!
      Nadia

      Törlés
  2. Szia! Köszönöm, csak a könyv nekem is furcsa érzéseket okoz. Valamiért azonnal a következőt szeretném olvasni. Köszönöm, hogy visszaírtál. Annyi kérésem lehetne, hogy valamilyen módon át tudnád küldeni nekem, azt a html-t ami az oldalsávban van. Amikor ráviszem a kurzort a képekre, akkor előjön a szöveg. Nagyon hálás lennék. Itt az email címem: rebeka.kallai@gmail.com
    Én mondhatnék neked köszönetet, hogy raksz fel részeket a blogodra és hogy olvashatlak. Valamint, hogy hajlandó vagy elviselni személyemet. :)
    Nagyon,nagyon,nagyon,nagyon,nagyon köszönök minden drága Nadiám!
    Rebus

    VálaszTörlés