-->

2014. július 3., csütörtök

Fourth Author Note - Helyzetjelentés, avagy valamilyen életjel!

My Lovely Readers!

    Na, erre egyáltalán nem számítottam, de komolyan.
   Szerintetek Leah és Louis ilyen jó párost alkotna együtt? Az igazat megvallva már nekem is megfordult a fejemben ez az eshetőség, hiszen mindketten elég szeszélyes tulajdonságokkal vannak megáldva, de azt a legvadabb álmaimban sem gondoltam volna, hogy ilyen egyhangúan őt fogjátok majd megszavazni az új főszereplő mellé… bár azért Niall és Harry is közkedvelt népszerűségnek örvendett, mellette Liam és Zayn is kaptak egy-egy szavazatot.
   De akkor végül Louisra esett a választás. 
 Juj, én bele sem merek gondolni, hogy mekkora dráma lesz ebből az én kis fejemben :)
   Egyébként mellékesen szólva, az első pár fejezetet már viszonylag „olvashatóvá” javítottam helyesírás szempontjából, azt azonban meg kell hagyni, a kezdetekben rémesen pocsék volt az írói stílusom. Csak akkor voltam teljesen megbarátkozva a fejezetekkel, ha becsuktam mindkét szememet, lehajtottam a számítógépem fedelét és elfordultam tőle.
   Na, de akkor hamarosan majd felteszem a második évad első fejezetét!



További kellemes szünetet minden kedves olvasónak és idetévedtnek!
Best Wishes:
Nadia

3 megjegyzés:

  1. Amikor véget ért ez a történet,még párszor benéztem,de aztán minden más dolog lekötött,legfőképp az iskola. Néha kommenteltem - ha jól emlékszem Mrs.Horan néven.
    Amikor megláttam,hogy folytatsz egy második évadot,komolyan az ágyamon ugráltam:D Kicsit furcsa lesz ez a Louis és Leah páros,mert Niall-el vagy Zayn-nel is összeillett volna. De azért nagyon örülök,hogy tovább írod,és kíváncsi vagyok,hogyan alakulnak majd a dolgok Louis és Leah között. Sok szerencsét az íráshoz!:)
    Rebecca xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Rebecca!
      Igen, emlékszek rád kedves Mrs. Horan :)
      Köszönöm szépen, hogy továbbra is követed az oldalt, igazán aranyos vagy, hogy most is kommenteltél! Igazából a Louis-Leah páros engem is kellőképpen meglepett, de természetesen igyekszek megtenni minden tőlem telhetőt, hogy ugyanolyan olvasható és fordulatokkal tarkított írásokat tegyek közzé, mint eddig.
      Még egyszer köszönöm, hogy írtál!

      Love ya:
      Nadia

      Törlés
  2. Drága Nadia:)) alig várom már a 2. évadot! A Louis-Leah párost erősen furcsállom, én inkább a másik négy fiú közül valamelyikkel hoznám össze Leaht, mert a Louis-Sophia páros túlontúl tökéletes :D ettől függetlenül majd megöl a kíváncsiság h fogod összehozni;))

    VálaszTörlés