-->

2014. június 24., kedd

Second Season! - Something New is Coming Soon...


Drága Olvasóim!

   Két - állításom szerint - ragyogó hírrel szeretnék szolgálni, amely remélem, hogy eljut azokhoz, akik érintettek ebben a kérdésben. Tudom, hogy egy ideje már nem tevékenykedek olyan aktívan a bloggerek között, azonban most, hogy imáink végre meghallgatásra találtak és beköszöntött a nyári szünet, helytállónak érzem, hogy unaloműzés gyanánt újból üzemeltetni kezdeném a Bittersweet-et, mert sajnálatos módon a Flashback című történetemben nagyon megrekedtem! Jól esne egy kis légkörváltozás, hiszen már régóta terveztem, hogy visszatérek egy kicsit a sötét horrorból a menthetetlen romantika világába, amelyben eddig olyan otthonosan mozogtam. Azonban nincs szívem csak egy novella erejéig visszakecmeregni közétek...
   Úgy döntöttem, hogy elindítom ennek a történetnek a második évadját!
   Ezzel kapcsolatban pedig lenne hozzátok egy kérdésem:
   Mivel Sophie és Louis kapcsolata olyan rózsásan alakult, az igazat megvallva nem tudom, mivel tudnám újra összekuszálni a szálakat. Őket annyira stabil párosnak érzem, hogy lehetetlen lenne újból megingatni őket. Ennek következtében pedig arra jutottam, hogy mit szólnátok hozzá, ha egy kis csavarral kezdeném a második évadot, melyben a mi kis Leah Kennedy-nk bimbózó románcát vezetném végig, természetesen egy másik bandataggal a főszerepben? Ha elég érdekesnek ítélitek az ötletemet, nagyon örülnék neki, ha megjegyzésben jeleznétek, hiszen utána egy közvélemény-kutatás alkalmával kideríteném, hogy kit képzeltetek el Soph mostohahúga mellé!
   Az előző bejegyzés kommentelőinek pedig nagyon szépen köszönöm a biztatást, hiszen egy olyan szerencsétlen személynek, mint én, mindig jól esnek a kedves szavak! Ők pedig: Gabriella, Nikki Q, Ali Boo, az én drága Rebusom és egy névtelen emberke. Rettentően hálás vagyok nektek, nem tudnám elégszer megköszönni, hogy ilyen figyelmesek voltatok!

   Addig is, amíg az észrevételeitekre várok, nekiállok belejavítgatni a történet szarvashibákkal tarkított részeibe, hiszen anno olyan menthetetlenül bénán fogalmaztam, hogy tiszta libabőr vagyok, amikor visszaolvasom őket! Brr!
   Ennek fényében, ha valaki kedvet kapna hozzá, vissza-visszaolvasgathatja a gerlepár történetét…

   Kíváncsian várom az észrevételeiteket!

All of my Love:
Nadia

UI: Kicsit elkenődtem, amikor láttam, hogy ketten leiratkoztak a blogról…
       Ha nem írok, akkor már nem is érdekel titeket?

6 megjegyzés:

  1. Jóóó, örülök neki! Sok olvasót s ihletet kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Petrezselyem!

      Nagyon aranyos vagy, köszönöm szépen a jókívánságot!

      Törlés
  2. Jó ötlet,tuti olvasom majd:)) de remélem a louis-sophia párost sem fogod hanyagolni :) az ő kapcsolatukba is kéne valami csavar(tök mindegy h mi), úgyis kitalálsz majd valamit, értesz hozzá,menni fog ;))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Gabriella!
      Köszönöm szépen, hogy előre bizalmat szavazol nekem a történet kapcsán! Természetesen Louis és Sophie sem fog majd unatkozni, őket sem szeretném kihagyni semmiből, ennek értelmében egy másik mellett az ő szeremi száluk is a középpontban fog maradni, hiába lesz Leah szemszögéből a történet.
      Nagyon szépen köszönöm a kommentet!

      Love ya:
      Nadia

      Törlés
  3. Édes Nadia!
    Ujjongok a híren. :) Öröm vissza térni ide,de ezzel nem arra célzok,hogy a Flashback-től idegenkednék. Az a történet felcsigázott a rejtélyességével.
    Nos,a Bittersweet-re visszatérve ragyogó ötlettel álltál elő. De remélem Sophia&Louis párosunk is részt vesz benne azért. :)
    Pusszancs:
    Rebus :)
    xoxox

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Rebus!
      Természetesen nem szándékozok elszakadni a megszokott gerlepárunktól sem, hiszen nélkülük nem is lenne teljesen a Bittersweet, de hidd el, Leah karakterét sem fogjátok távol érezni magatoktól!
      Annyira örülök, hogy kitartasz mellettem és a történeteim mellett!
      Hálásan köszönöm a kommentedet!
      Best Wishes:
      Nadia

      Törlés