-->

2014. június 2., hétfő

Belated Birthday!

Dear Sweethearts!
   Ma egy kis ihlethiány és tömérdek mennyiségű melankólikus gondolat kíséretében kattintottam a Bittersweetre. Ezt abban a reményben tettem, hogy egy picurkát talán jobb kedvre derülök a kezdetleges, menthetetlenül szánalmas fogalmazásmódomon és az anno használt módzsereim kidolgozásán, amik mára már mondhatni az írói "stílusom" szerves részeivé nőtték ki magukat.
   De természetesen nem ez a lényeg.
   Nos, éppen az egyik fülhallgatót igazítottam meg a fülemben - csak, hogy részletgazdag és unalmas legyek - amikor megpillantottam a blog első fejezetének a keletkezéi időpontját. Egy ideig ugyan nem éretettem, hogy különösebben miért is ragadta meg a figyelmemet, de szerencsére végül leesett a tantusz, ami nem mondom, kicsit meghökkenett.
   Jesszusom! Hiszen én szamár e
lfelejtetem az oldal születésnapját!
   Ezt a végzetes szarvashibát pedig valahogy orvosolni kell... de természetesen csak akkor, ha érdekel titeket egy Nadia-féle születésnapi ajándék, amivel közösen megünnepelhetnénk, hogy már több, mint egy éve üzemel a blog!
   Lényeg a lényeg: Olvasnátok egy novellát a közzétett történet apró folytatásaként? Kíváncsiak lennétek rá, hogy Sophie és Louis hogyan vetekszenek az élet dolgaival? Érdekelne titeket, hogy hogyan alakul a kapcsolatuk?
   Ha igen, akkor örülnék neki, ha ezen bejegyzés végén hagynátok nekem egy kommentet... de természetesen megértem, ha nem kifejezetten foglalkozat titeket, hiszen már régen adtam életjelet magamról ezen a blogon! Ettől függetlenül azonban szívesen írok nektek egy novellát, hiszen nagyon szerettem Soph és Lou édes kis szerelmi szálát...
   Kíváncsian várom a véleményeteket!

Visszatérjenek a főszereplőink egy bejegyzés erejéig?


Lots of Love and Kisses:
Nadia

PS: Amúgy nagyon hálás vagyok azoknak a feliratkozóknak, akik zárás után csatlakoztak a mi kis közösségünkbe!

10 megjegyzés:

  1. Drága Nadia!
    Én most olvasom el a blogodat kb századjára és imádom <33 Mindenképpen írj folytatást, én egy második évadnak is iszonyatosan örülnék,mert rohadt jól írsz. Komolyan, ez a kedvenc blogom ;))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Gabriella!
      Nagyon, de nagyon szépen köszönöm ezt az aranyos kommentet! Komolyan, nem hittem volna, hogy ilyen gyorsan reagálni fog valaki a hirtelen közzétett bejegyzésemre, szóval hálás vagyok, amiért ennyire kötődsz az én tré történetemhez! SokEl sem tudod képzelni, hogy milyen sokat jelent nekem :)
      A 2. évadot pedig én is fontolóra vettem... de még nem tudom, hogy mi legyen!
      Még egyszer köszönöm!

      Love ya:
      Nadia

      Törlés
  2. Hidd el, én már sok tré történetet olvastam és kevés olyan blog van,ami leköti a figyelmemet,de a tiéd századjára olvasva is ugyanolyan fantasztikus ;D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos, ebben az esetben ezt is nagyon szépen köszönöm! Tényleg örülök, ha te így látod a dolgot :)

      Törlés
  3. Egyik kedvenc blogom volt, nagyon örülnék a folytatásnak, sőt ha lenne 2. évadnak, annak mégjobban ;)

    xxNikii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Nikii!
      Köszönöm szépen, ígérem, gondolkozok rajta!

      Törlés
  4. Én is örülnék a novellának és a második évadnak is. :)

    VálaszTörlés
  5. Imádtam ahogyan írsz. Hatalmas lelkesedéssel vártam mindig az új részeket! Az egyik kedvenc blogom volt, és nagyon szomorú voltam, amikor vége lett, esküszöm eltudtam volna olvasgatni egész életemben, így hát nagyon örülnék egy második évadnak! :)

    VálaszTörlés
  6. Drága,édes, csodálatos Nadiám!
    - Megint ez a nyálas csaj. -gondolhatod. Valóban. Csak mindig szükségesnek érzem,hogy adjak egy kis jelet a kedvenc bloggerem oldalain.
    Gondolom tudod a válaszom. Természetesen legyen második évad. De csak akkor,ha van elég időd és még élvezed is az írást,nem csak az olvasók csapongásai hajtanak. Mert kényszerből nem jó írni. Gondolom ezt te is tudod. :)
    Folytasd ahogy gondolod de én mindenben támogatlak! ;) :*
    Hundreds of kisses:
    Rebus

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés