-->

2014. március 15., szombat

Acknowledgement



My Lovely Sweethearts!

   Egy újabb éveknek is beillő két hetet tudhatunk a hátunk mögött, ennek értelmében megint jelentkezek, magyarul életjelet adok magamról!
   Sajnálom, amiért ennyit várattam a „nagyérdeműt”, de sajnos egy igen nehéz időszakon vagyok túl… nem mintha most azért kezdtem volna bele ebbe a bejegyzésbe, hogy kiöntsem a lelkemet, vagy valami ilyesmi, de merem remélni, hogy ez elég nyomós indok volt a hosszadalmas kimaradásra! Bocsánat azoktól, akik esetleg valamilyen szinten várták ezt a köszönetnyilvánítást, de egyszerűen nem volt energiám belekezdeni a rengeteg elfoglaltságom mellett.
   De a lényegre térve: büszkén bejelenthetem, hogy befejeztem az első blogomat!
   Nem mintha olyan nagy teljesítmény lett volna, hiszen ahogyan vissza-visszaolvasgatom a Bittersweet közzétett fejezeteit, egyszerűen képtelen vagyok megállni őket röhögés nélkül, hiszen utólag már tudom, hogy elég bénára sikerült összehoznom ezt az egészet… néha olyan érzés kerít hatalmába, mintha simán csak összecsaptam volna. Természetesen mentegethetném magamat, hogy én igenis rengeteget filóztam egy-egy fejezet összehozásakor, igyekeztem izgalmassá és szerethetővé varázsolni egy egyszerű lány életét, megpróbáltam kiszűrni a felesleget, hogy kellemes kis olvasnivalót töltsek fel, de állításom szerint nem nagyon sikerült maradandót alkotnom. Saját bevallásom szerint egyszerűen csak fejest ugrottam ebbe az egészbe. Fogalmam sem volt, hogy mit tartogat számomra egy ilyenfajta blogírás, ennek ellenére mégis úgy határoztam el magamat anno, hogy megpróbálok kiadni a kezemből valami olvashatót.
   És örülök, hogy így tettem...

   El tudom képzelni, hogy mennyire nem vagytok kíváncsiak az „Életem történetére” még egy részletes leírás erejéig sem, szóval ígérem, hogy igyekszek rövidre fogni magamat!



   Kezdetben igazából a saját tehetetlenségem diktálta a kitartásomat.
   Az iskolástársaimnak mindnek sikerült felmutatnia valami egyedit, amikor én még le voltam ragadva az általános iskolás agyiszintemen. Köztudott tény, hogy fájóan egyszerű ember lévén rendkívül tré személyiséggel áldottak meg engem az égiek, így szerencsétlenül bukdácsolva igyekeztem beilleszkedni a kortársaim közé, akik kivétel nélkül mind egyedik voltak valamiért… én mindig csak a gumikacsa szerepét töltöttem be az osztályközösségben; állandóan csak hápogtam mindenféle marhaságról, de semmi érthetőt nem lehetett kivenni a mondandómból.
   Mindent összevetve: mellettem mindenkiben kezdett kibontakozni a nagybetűs Művész - legyen az rajz, matematika, irodalom vagy akár ének - én azonban semmi kivételessel nem tudtam előállni. Egy átlagos szürke egér vagyok, nem éppen szemrevaló külsővel, amit egyesek sosem lusták a tudtomra adni… ennek ellenére most úgy érzem, hogy sikerült letennem valamit az asztalra.
   Tehát eredetileg ezen felindulva kezdtem el írni, utána azonban beleszerettem ebbe a készségbe.
   Ma már el sem tudnám képzelni magamat „betűvetés” nélkül, hiszen ha tehetném, életem minden egyes kis pillanatában ezt csinálnám. Élvezem, hogy a klaviatúra betűinek segítségével megteremthetek egy általam kreált világot, ahol senki sem tud fölém kerekedni… ebbe a másik világba menekülök, amikor vegyes érzelmek elegyével nyitok meg egy új fájlt, hogy kiadhassam magamból az aznapi hangulatomat. Ugyan teljesen tisztában vagyok vele, hogy elég sablonos történetet tudhatok a hátam mögött - gondolom, aki most olvassa, azon töri a buksiját, hogy miért szentelek ennek az egésznek egy komplett bejegyzést - de számomra mindennek a kezdetét jelenti ez a jelentéktelen kis semmiség, hiszen innentől számítható az írás iránti szerelmem is.
   Mára már olyan szabatos részt tölt be az életemben, hogy minden kis szösszenetet papírra, jelen esetben a Windows Word programjára vetek. Biztosan nem vagyok egyedül, amikor azt mondom, hogy egyszerűen fenomenális érzés, amikor kiírhatod magadból a gondjaidat, fájdalmaidat és az örömeidet, de nem is akarlak tovább untatni benneteket…

×Bittersweet×


   Az alapötlet egy Adele szám hallgatásával született meg, a Someone Like You-ban elhangzott kis szócskának köszönhetően, ami a címben is megmutatkozik.
   Beismerem, a történet eleje rendkívül pocsékra sikeredett, hiszen napjainkban minden második blog főszereplőjének egy szerencsétlen balesetben elhalálozott valamelyik szülője, de sajnos nem tudtam máshogyan kidolgozni Sophia Kennedy sötét hangulatú felét, hiszen valamivel kompenzálni szerettem volna a sztori boldog eseményekkel tűzdelt szerelmi szálát, hogy ne hasson olyan egyoldalúnak az eseménysor. Igazából, ha már a főszereplőnél tartunk, azt mindenképpen meg kell említenem, hogy alapjába véve nem kifejezetten preferálom az önbizalom-hiányos könyvszereplőket. Én sem kifejezetten értem, hogy Soph jellemrajzától miért voltam képtelen elszakadni, bár ugyan némileg tiszteltem magát a karaktert, nincs hozzá különösebb kötődésem, így a végén már elég nehezemre esett a szemszögéből látnom a világot.
   Louis Tomlinson egyéniségével már jobban meg voltam barátkozva, ezért írtam meg az utolsó fejezetet az ő gondolatain keresztül. Ennek értelmében az ő szájíze szerint könnyebb lett volna végigvinnem ezt a történetet - bánom, hogy az epilógus nem az ő nézőpontjából írtam meg - de most már sajnos késő a szánakozás! Nem mintha nem lennék tisztában vele, hogy napjaink egyik legismertebb bandájának a tagja sosem kavarna egy olyan lánnyal, mint a jelenlegi sztori főszereplője, de a saját belátásom szerint mégis illett az oldalára egy olyan depressziós gondolatokkal megáldott női egyed, mint a mi kis kulcsfiguránk, Sophie.
   Mit is mondhatnék, rendkívül odavoltam ennek a két főhősnek a párosáért! Mindig örömmel töltött el, amikor egy olyan fejezethez értünk, amikor újból „összeereszthettem” őket. Megpróbáltam szórakoztatni az olvasóimat a gerlepár gyerekes összeszólalkozásaival, ezzel szemben viszont igyekeztem nem mézesmázos szerelmespárrá formálni őket. Igyekeztem a minimumra szorítani a nyálas érzelgőségeket, hogy helyet adjak egy olyan párnak, akik példát tudnak mutatni a kitartásra.
   Nagyvonalakban ennyi is lenne a lények dióhéjban.
   Szerintetek felesleges dolog volt ennyit ecsetelgetnem a sorok közötti részleteket?

   Nem igazán vagyok képben, hogy ti olvasók, hogyan vélekedtek erről a bonyodalmakkal tarkított történetről, de nagyon szépen köszönöm a kedves kommentjeiteket a történet során! Képtelen lennék elégszer leírni, hogy mennyire oda meg vissza vagyok a boldogságtól, amikor visszaolvasom az édes visszajelzéseiteket, amik mindig folytatásra ösztökéltek. Rendkívül hálás vagyok mindenkinek, aki támogatott engem, mint az epilógus végén, mint a kezdetek kezdetén!
   Továbbá köszönöm az összes feliratkozónak, hogy bizalmat szavaztak nekem, üdvözlöm az összes olyan bloggert és bloggerinát, akik díjakat küldtek az oldalnak!

   Nem szeretném azzal húzni az agyatokat, hogy az egyik szemem sír, a másik pedig nevet, ennek értelmében nem kívánom végigvezetni az érzelmeim fonalát, de annyit még had mondjak el, hogy mindez rendkívül hiányozni fog. Tehát hivatalosan is bezárom a Bittersweet [Louis Tomlinson Fanfiction] névre hallgató blogomat, de lenne még itt egy kis apróság.
   Nem tudom, hogy mennyire reméltetek tőlem folytatást, de szeretnék egy új történetes blogot nyitni. Nem tudom, hogy lesz-e egyáltalán rá kereslet, de nagyon remélem, hogy közületek lesznek páran, akik esetleg bekukkantanak. Röviden annyi lenne, hogy elsősorban Liam Payne rajongóknak ajánlom, hiszen Tomlinson helyett most ő került a reflektorfénybe, ennek ellenére nagyon számítok rá, hogy pár Louis Girl is be fog kukkantani hozzám, hiszen Tommo is fontos szerepet kap majd a történetben, mert egyszerűen képtelen lennék elvonatkoztatni tőle egy komplett történetet... amúgy már fent van a bevezető, szóval, akit érdekel az bővebb információkat is megtudhat az új blogomról!
http://thirteenreasonswhyido.blogspot.hu/
A blogért katt a Képre!
   És akkor itt lenne a vége.
   Még egyszer köszönök mindent!
Lots of Love and Kisses:
Nadia

7 megjegyzés:

  1. Drága Nadiám!
    Én köszönök neked mindent. Hogy ezzel a történettel tölthettem,minden szabad kis potya percemet,s hogy mindig kedvesen fogadtad megszólalásaimat.
    Gyakran sietve olvastam,minden egyes kis betűcskét,hogy a végére érhessek és én legyek az első aki gratulál.
    Nem gondolom,hogy kapkodtál,s nekem nagyon is tetszett Sophie önbizalom hiányos karaktere,hiszen roppantul sikerült kihangsúlyoznod azt,hogy nem csak a szépséges hercegnők találhatnak hercegre.
    Mind Louis mind a többi szereplő jelleme,kialakítása is jó irányba fejlődött. Mindenkinek sikerült bele látni a lelkivilágába,s a dolgai mögé.
    Mondhatnám,hogy sablonosak az események,de nem teszem. Hiszen ezzel együtt lesz teljesen tökéletes. Mind külsőleg,mind tartalmilag.
    Lehet,hogy a te szemszögedből másként látod,nekem viszont rettenetesen tetszett. Senki sem tökéletes ezt te is tudod,de én sem vagyok egy különleges személyiség,hasonlóan ahogy te gondolod. Unalmasan átlagosnak nevezhetem magamat. Persze imádok mókázni és az osztályom szeret,de én mégsem érzem magam jól.
    Eltérve az én történetemről, ennek a blognak akkor is meg kellett volna születnie ha te feladod.Mert ez így jó ahogy van. Ne adj mások lekicsinylő véleményére,s legyél mindig az aki vagy.

    Nagyon sok szeretettel:
    A te Rebusod :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Rebus!
      Mégis, hogy mondhatnám el, hogy mennyire hálás vagyok neked?
      Annyira aranyos vagy... egyszerűen nem érdemlem meg, hogy ilyen kedves legyen hozzám valaki, hiszen semmit sem tettem, amivel kiérdemelhettem volna ilyen édes visszajelzéseket! Love ya sweetheart!
      Rendkívül köszönöm, hogy próbálsz a józan eszemre beszélni, még akkor is, ha köztudott tény, hogy ennek hiányában szenvedek. Repdesek a boldogságtól, hogy te így látod a dolgokat, iszonyatosan kedves tőled, hogy mindezt leírtad nekem!
      Még egyszer köszönöm, sok sikert a továbbiakban!

      Best Wishes:
      Nadia xoxo

      Törlés
  2. Kedves Nadia!
    Miket beszélsz itt a kapkodásról és a sablonságról? Valahogyan nem tudom a történetedhez kapcsolni ezt a két szót. Első blog, 55 feliratkozó az azért jelent valamit. A kinézeted is gyönyörű, a történetben mindent rendesen megírtál, nem tudom, mi a problémád. Igen, az eleje óta te is fejlődtél, de hidd el mindenki szívesen olvasta a te kis "rendkívül pocsékra sikeredett" történeted, csak, hogy a szavaiddal éljek.
    Annak az 55 embernek és még sokan másoknak azért tetszett a történeted, mert jól írsz, és figyelj, hamarosan az új blogodon fog egy megjegyzés éktelenkedni tőlem :))
    Sok sikert, már rengeteg dolgot értél el egyetlen bloggal is
    xx Hunny B.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Hunny B.!
      Köszönöm szépen a kedves szavaidat, rengeteg energiát merítettem a biztató kommentedből! Nagyon örülök, hogy a blog és a történet is elnyerte a tetszésedet, megtiszteltetésnek veszem!
      Lehet, hogy igazad van... én sem reméltem ennyit ettől a blogtól, szóval előfordulhat, hogy némileg túlteljesítettem az elvárásaimat, magamtól mégis kicsit többet vártam volna.
      Még egyszer köszönök mindent, neked is szeretnék sok sikert kívánni!

      Love ya:
      Nadia xoxo

      Törlés
  3. Drága blogger/bloggerina!

    Imádom a blogodat, s minden részt elolvasok.
    A blogom meghirdette élete első versenyét. Jelentkezz te is! Veszteni valód nincs, s még + feliratkozókat is szerezhetsz. Ha érdekel, nézz be. :)
    http://lovewillremember-justinbieber.blogspot.hu/p/verseny.html

    VálaszTörlés
  4. http://kritika-trailer-fejlec.blogspot.hu/2014/04/4-kritika.html Szia! Elkészültem a kritikáddal! Sajnálom, hogy ennyit késtem.:(

    VálaszTörlés
  5. Szia! Sajnos egyéb okok miatt meg kellett változtatnom a
    (homokbakell-irni.blogspot.hu) blogom nevét. Kérhetnék egy új cserét erre a linkre? -->http://mielott-megjegyezhetned.blogspot.hu/

    VálaszTörlés