-->

2014. január 18., szombat

Third Author Note

My Lovely Readers!

   Mint látjátok, sajnos most sem részt hoztam! Hiányosságaim listája sajnálatos módon egyre csak bővül, és rengeteg dolgot hagyok félbe mostanában, amiért természetesen egyedül csak én vagyok a felelős. Tudom, hogy már több, mint egy hete nem is adtam semmilyen életjelet magamról, és ezt nagyon, de nagyon sajnálom! Remélem páran még megmaradtatok... de térjünk is a tárgyra!
  + Első napirendi pont: A következő fejezet közzététele.
Erről nem sok információt tudok így elöljáróba mondani, de annyi biztos, hogy minden energiámat belesuvasztva dolgozok rajta...
  + Második napirendi pont: A történet befejezése.
Hát igen... az előző fejezet bevezetőjében szóltam, hogy hamarosan befejezem ezt a történetet, de a blogolást nem fogom abbahagyni! De az ehhez kapcsolatos kérdés az az lenne, hogy happy end-et szeretnétek-e vagy sem? Mi legyen Sophie és Louis kapcsolatának a végkifejlete? Eddig ugyan elmélkedtem a dolgon, de örülnék, ha kapnék pár véleményt!
   Amúgy nagyon köszönöm a 47 rendszeres olvasót és, hogy itt vagytok nekem! Love ya darlings!

All of my Best:
Nadia xoxo


3 megjegyzés:

  1. Szerintem mindenféleképpen legyen happy end. Így is már annyi olyan volt, hogy 'most akkor szétmennek, vagy nem?'-feelinget keltett, hogy jó lenne, ha a szülők is megbékélnének Louisval, vagy ilyesmi... de, nem az a hatalmas happy end, hanem mondjuk az apjával továbbra sem jó a kapcsolata, meg ilyesmi...
    Várom a kövi részt. :)xx

    VálaszTörlés
  2. Kedves Nadia!
    Nem haragszunk semmiért!
    Szerintem is Happy End legyen mert valahogy ezt nem lehetne anélkül elképzelni.
    Jó munkát és sok sikert!
    Rebus

    VálaszTörlés
  3. Egyértelműen Happy End!!! :)))

    VálaszTörlés