-->

2013. december 24., kedd

Second Author Note

Dear Sweethearts!
  Szerintem büszkén mondhatom, hogy a 2013-as év igen kellemesen telt. Ugyan tudom, hogy még nincs itt az év vége, azonban illendőnek tartottam, hogy egy ilyen bejegyzést is közzétegyek. Ezúton szeretnék minden kedves olvasónak, látogatónak kellemes karácsonyi ünnepeket kívánni és sikerekben gazdag újévet!
   Azonban rendkívül szégyellem magamat, amiért már kettő(!) hete nem tettem közzé fejezetet! Nagyon, de nagyon sajnálom, ígérem, hogy hamarosan pótolni fogom az elmaradásokat! Merem remélni, hogy esetleg még számíthatok pár olvasó türelmére és kitartására a történetet illetőleg...
   Továbbá még annyit, hogy boldog születésnapot szeretnék kívánni a blog egyik főszereplőjének, Louis Tomlinsonnak! 
   Még egyszer sajnálom a sok késést, ígérem, hogy kárpótolni foglak titeket!
Lots of Love and Kisses:
Nadia xoxo
PS: Nagyon szépen köszönöm a 33 rendszeres olvasót! :D

3 megjegyzés:

  1. Kedves Nadia!
    Neked is kellemes ünnepekek kívánok Nadiám! Nem lényeges az elmaradás,főleg most hogy karácsony van! ;)
    Rám mindig számithatsz,nap mint nap figyelem a blogod és a másikba is bele olvastam. Hasonlóan én is késő vagyok mert hát jó magam is blogolok.
    Nagyon sok puszi:
    Rebus <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Rebus (aka Summergirl)!
      Nagyon szépen köszönöm a jókívánságokat az ünnepekre, nagyon kedves tőled! Én is viszont kívánom neked!
      Sosem fogom tudni eléggé kifejezni, hogy mennyire örülök annak, hogy az olvasóm vagy! Annyira aranyos kommenteket írsz, mindig feldobod vele a napomat. Tehát: Nagyon, de nagyon köszönöm, hogy olvasod a történetet és aktívan írsz is!
      An imaginary big Hug:
      Nadia xoxo

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés